Tuesday, July 25, 2006

farkliyim farklisin farkli

We Are Different (WAD).
Boyle bir delilik var. "Farkliyiz biz". Farklilasmak isterken,aynilasarak kendini avutma hali. Homojen gorunmesi -nedense- makbul bir toplulugun icinde sivrilen, "herkesten farkli, kendi icinde ayni" bir biz yaratma cabasi.
kaliplar dar geliyor hey, haydi gel kendi kalibimizi kendimiz yaratalim.

Anahatlariyla cizmemiz gerekirse:
Kalip: Ilgi cekme potansiyeli olan her sey.

ama bir de her ay beni kiosk(-que)'lara (gazete bayii iste) run forrest run cigliklariyla kosturan bir WAD var ki, onu iste hayatta boyle anlatmam. birgun kendinizden urban fashion filozofu yaratmak isterseniz, puantiyeli eteklilerden, rayban'imi takarim, keyfime bakarimcilardansaniz, avrupa ulkelerinin urban fashion'larini (urban diyorum, street demiyorum, lutfen dikkat edin) merakla izliyorsaniz, ustune de yaratici/dekoratif/ben de bunun aynisindan cekicem dedirten fotograflarin bagimlisiysaniz buyrun, hemen bakin:



hatta sadece bakmayin, gidin alin. burada 5 euro'ya satiliyor, Turkiye'de yabanci dergiler satan kimi kitapcilarda gormustum, ama sanirim biraz daha pahaliydi.

haziran sayisi yaza hazirlik yapalim diye pek bir caliente olmus, Peace&Love temali temmuz sayisini merakla bekliyorum.