Tuesday, November 07, 2006

"yuzlerce sergi/muze ustumuze geliyor sayin baskan, durduramiyoruz!!!"


** metro-is-sergi. fransizca'da ozellikle parislilerin, rutini ve otomatige baglanmisligi anlatmak icin kullandigi metro-boulot-dodo (metro-is-uyku) deyiminden evrilip cevrilmis.



yeni kararlar alma evresi geldi catti. kasim ayi boyle alip kizgin kumlardan serin sulara atiyor iste insani. soguktan nefesi kesilenler evlerine kapatiyorlar kendilerini. kanape attitude adini verdigimiz bu durum, ozellikle haftasonlari kanimiza girip soyle dedirtiyor:

"bu hafta degil, onumuzdeki hafta giderim, zaten bugun hava cok soguk."

her sergiyi/filmi/dans-muzik resitallerini/tiyatro oyununu onumuzdeki haftaya itme mevsimindeyim. her onumuzdeki pazartesi sigarayi birakacak, rejime baslayacak, spora gidecek olup "aman bi haftadan bisey olmaz"ci insanlari daha iyi anliyorum artik. cunku ben iliklerime kadar isleyen, ellerimi, ayak parmak uclarimi, gozkapaklarimi kullanilmaz hale getiren bu soguga katlanamiyorum.

her hafta kultur fizik, kultur beyin aktivitelerine en az 3 gununu ayirmayan Ezop'u gelip okumayin arkadaslar, o Ezop'tan ne hayir ne de yazi gelir. bu da bana kapak olsun.


bi de bu size kolaj olsun. bu seferki pixel urunu degil efendim, bildiginiz elle yapistirilmis, el emegi goz nuru verilmis, banyo duvarini suslemis bir kolaj.