Monday, July 16, 2007

birthday kid

aaa nasil da cabuk gecmis, nasil cabucak gelivermis temmuz'un 17'si.
nasil da ceyrek yuzyil devrilmis, yas 25 olmus.

bunca yilin dna'larimda yarattigi zararlari, mutasyonu cilginca kutlamak icin tanidigim ne kadar insan varsa davet ettim, sampanya icip dansedecegiz. dogumgunu pastam yok. pasta konseptine karsiyim, 24 tane sampanya sisesinin ustune mum dikerseniz ona bisey demem. cok simarabilirim, aslinda hic simarmaya/da/bilirim. zira asil bekledigim, istedigim, ozledigim hediye ucaga atlayip buraya gel(e)medi. burdan fransiz konsolosluguna eseflerimi bildirir, baskonsolos amcayi ellerinden operim, hadi baskonsolos amca nolur be, bi vize be amca beee demem, koskoca kiz paris'lere doktora yapmaya gitmis baskonsolosla nasil konusulacagini, 'be' denmemesi gerektigini ogrenememis dedirtmem.

ne diyordum... ah evet, pastam yok, ne yas ne kuru. pastasizim. kimse ates yakip ustunden atlamayacak, mangali yakmak icin saatler ve dahiyane fikirler tuketmeyecegiz, kimse mum falan uflemeyecek, kokulu mumlarimi da bu gece icin harcarim sandiysaniz yanildiniz. atesle oynamayacagiz iste, pyromanlar partime gemesin, kendi evlerinde ates yaksinlar. burasi paris, bacasindan duman tuten evinize gelip muhur falan vururlar, gorursunuz atesti somineydi kaloriferdi sobaydi.

iste ben boylesi histerik hallerde, elimde bir bardak manzana, fransa'da saatin geceyarisini vurmasini bekliyorum. ilk dogumgunu mesajim japonya'daki exchange ailemin kizindan geldi. daha oysa ayin 16 si dedim kendi kendime, sonra saat farkini animsadim, ah dedim Ezop, hic kurnaz degilsin, kizcagiz senden daha iyi biliyor bu isleri. kizdim sonra kendime, actim bi paint dosyasi kocaman pembe (en sevdigi renk) bi kalp cizdim. icine japonca " tesekkur ederim >) " yazdim, ogrettiklerini unutmadim bak sevgili exchange kardesim manasinda.

son dogumgunu mesajimin kaliforniya'dan gelmesini umuyorum, gelmezse ben arayip uyandiracagim, cabuk dogumgunumu kutla diye bagiracagim telefonda. bu sene boyle de utanmaz olabilirim, ne de olsa 25 oldum, hayatta kac kere 25 olabilir ki insan!kac kere ceyrek yuzyili geride birakabilir sorarim size! hadi yalanciktan 25 oldum diye bile kac defa yalan soyleyebilirsin zaten. bu seneden itibaren yerimde sayiyorum ben ama kimi kandiririm bilemiyorum.



cok degerli okuyucular, saygideger blog calisanlari, sevgili blog arkadaslarim, biricik dunya vatandaslari (tamam abartmiyorum!)


bugun benim dogumgunum.

kendimi hic olmadigi kadar, sizi her zamankinden cok kucakliyorum, ay havai fiseklere inanin hic gerek yoktu! hem benim icin yanarli donerli 'parlattiginiz' o eyfel kulesini sonduruverin, cok elektrik faturasi oduyoruz sonra.