Friday, August 04, 2006

oscar wilde'a mektup


sevgili oscar,
dogdugun sehir olan dublin'e hic gitmedim, ama vefat ettigin sehirde yasiyorum, yasamina ve olumune taniklik etmis beaux-arts sokagindaki 13 numarali binanin onunden ne zaman istersem gecebiliyorum.
bugun mezarina gittim, pere lachaise'e. oysa mezarliklar, mezar konsepti, birilerinden kalmis molekullerin bir noktada yogunlasip kalmis olmasi ihtimali tuylerimi diken diken ediyor.
uzerinden yuzlerce binlerce boyali dudak gecmis mezarindan cikip bana (ayni paris je t'aime filmindeki gibi) "You will always be fond of me. I represent to you all the sins you never had the courage to commit." demeni istedim.

ingiliz asaletinin, parizyen geyliginin ardindaki komik ve bilge adama burdan selam eder, gozlerinden operim.
Ezop

ps: Women have a wonderful instinct about things. They can discover everything except the obvious. hatirladin di mi, hey gidi...