Monday, January 08, 2007

2007 - yeni yil gelmis haberimiz yok-

2007 olmus, kasla goz arasinda. oysa daha 2006'da yapilacaklar listesinin sonuna gelmemistim. hemen kuruldum, 2007'de yapilacaklar listesi hazirladim ben de.
durup durup takvimlerle esmerkezli olamadigima yaniyorum. 365 yetmiyor efendim, arttirin su gun sayisini, olmadi ekseni filan oynatin yerinden, aciyi da degistirirseniz dunyanin iliman iklim kusagi genisleyecek, yani yillardir bilim yapiyorsunuz, bunlara bi care bulamadiniz. sunun surasinda 3 senedir labdan cikmadin etmedin, kansere care bulabildin mi Ezop diye cevap verebilirsiniz, kinamam. oluyor oyle, bilim cok nankor ne de olsa degil mi, beyni yeterince gelismemis olan organizmalar toplulugu falan degiliz yani biz, butun bu geride kalmislik bilimin nankorlugu yuzunden. calissak cabalasak, butun beyinleri bir merkeze baglasak hayatin anlamini bulacagiz, kollektif hafizalarimiz sayesinde, haberiniz var mi? uzayi bile bukeriz o gucle.
cok onemli bu, gercekten. sorularimizin cevaplarini bulmak icin internete, bilgisayara, cep telefonlarina falan gerek kalmayacak. kuantum fizigi mi dedin, hemen seni einstein'in beynine yonlendiriyorum, gir takil. canin erik mi cekti? hemen dunyanin herhangi bir yerinde yesil erik yiyen birinin beynine baglan, ayni sensation'lari yasa! internet denen gorsel ve isitsel mekanizmayi onbesbin kere katlar bu sistem, evet.
fikir benden cikti, patentini alayim bari.

2007 bana akil fikir versin, size de bolca saglik/para/sohret/san. (15 dakikaligina bile olsa unlu olmak derdine mi dustunuz? buyrun andy warhol'un beyni hizmetinizde, girisler ucretli, itismeyin)