Friday, April 27, 2007

sobelerini bir cirpida sobalamak isteyen insan

dilayra'dan sobe geldi.
soyleki, henuz sobalanmamis bi sobe var asli'dan gelen, bi de lenore'unki. unutmadim. euh. (odevini yapmamaktan utanc duyan cocuk smiley'i koyalim buraya)

1. Daha once yasadigim uc sehir?
Paris, oncesinde Istanbul, arada ortaya karisik Boston, oncesinde Eregli ondan da oncesinde Ankara. ay 5 etmis, burda durayim.

2. Tatil icin gorup onermek istedigim uc yer?
mikrosehir Dubrovnik, makrosehir Newyork, sacrésehir Tokyo.
ben bu soruyu sevmiyorum, gidin gorun iste her yeri, sehrin tavsiyesi mi olur, herkesin sehri kendine dememis miydik biz burada daha once?

3. Gormek istedigim 3 yer?
guney amerika'nin tamami. 3'ten fazla ediyor, kendi icinizden sayin, sayin emel sayin.

4. Meslegim?
obsesif kompulsif kanserolog, lab gulu, hucre kulturlu ilim irfan insani. bi nevi klonlama muhendisi/ public danger.

5. Dunyaya yeniden gelsem hangi meslegi yapmak isterdim?
bana bu sorularla gelmeseniz sobe bey. ne bileyim, olmayacak ihtimaller uzerinde keskelerimi niye dansettireyim. bi daha dunyaya gelsem elif safak olmak isterdim, bi nevi second runner-up kainat guzeli.

6. Asla yapmazdım dediğim meslek?
figuranlik. hostes. uyusturucu kacakcisi da olamam bak mesela. ben bu soruyu da tutmadim.

7. Yaşam felsefemi oluşturan sözlerden biri?
Ow.

8. Bir kitaptan alıntı, sevdiğim bir söz?
Ow. Ow.

9. Çok sevdiğim şiirden bir parça?

I shut my eyes and all the world drops dead;
I lift my lids and all is born again.
(I think I made you up inside my head.)