Monday, July 30, 2007

kadinim

tanju okan

kimi bunyelere receteyle verilebilsin ancak.
ruh sagligi/ hali/ vakti/ keyfi yerinde insanlara.

her sey yerli yerinde deriz hani. seylerin yerleri vardir, her sey bir yere aittir. "fascist"ce bir fashion tandansinda, "fashistce" hatta. -yersizim ya ben, ondan koyuyor olsa gerek konseptuel ama tutarli yerindelik-.

keyfi de yerindedir ya boyle kimilerinin, orda durur yillarca, tozlu ama kipirdamaz bir keyfi yerindelik hali. iste ben asil o insanlarin mi yoksa kendimin mi ruh hastasi oldugu (cumle bozukluklarimla sev beni okur) konusuna 'mantigi yerinde' bir aciklama/ aydinlatma getiremedim.

bu soruyu kendime sorarken tanju baba fonda "esyalar toplanmis seninle birlikte, anilar dagilmis odaya, her yere" diye tok sesiyle odamda/evimde sarki soylemesin, rica ediyorum.

her seyin bir yeri var, zamani var, degil mi.

ozlemin bile.