Saturday, August 26, 2006

sevdicek is back from NewYork!

Evet, sonunda!
Kilolar verildi, saclar fonlendi, Istanbul'dan alinmis ciciler uste cekildi.
Veeee Jetlagden mahvolmus bir sevdicek saat 1 sularinda eve geldi!
Gelmekle kalmadi Ezop'u oyle bir simartti ki inanamazsiniz. Sevdicek maxi format valizinden sunlari cikartti:








Iclerindekileri bi simariklik edicem ve gostermiycem =)
Siz zaten tahmin ediyorsunuzdur neler olduklarini.
Bi de Normandiya'da Bizans'la alisverise cikmislar, Vintage aksesuarlar satan bir mucevherciden bana hediye alip ben eve gelince bulmayayim diye bi guzel saklamislar...

hediye su sekilde sunuldu:



arkasindaysa soyle bir ibare var: 1921.Paris yani bu ne demek, fotodaki kolye les années folles'dan kalma bir antika!

Uzerinde daha ben dogmadan coook onceki yillardan izler tasiyan aksesuarlari seviyorum, ayni seyi kiyafetler icin soyleyemesem de.

neyse iste, simardim ettim. sizle de paylastim, 'butun zamanini blogunda mi gecireceksin' serzenislerinin frekansini arttiran sevdicegime geri donuyorum. Sevgi kelebegi oldum, hepinizi seviyorum laylaylom.