Wednesday, September 13, 2006

korkulu bekleyis

bugun sabah bi baktim. sitem yok ortada! cok korktum. once blogger'daki dashboard'a girdigimde belirmesi gereken parizyen ay lambasi ortadan kalkti, ardindan da site. bir haftadir yazmiyor olmanin cezasini cekiyor gibi hissettim kendimi. back up almamis olmanin hezeyanini yasadim. eyvah gitti bitti her sey derken, tam da 1 saat kadar once geri geldi.



neyse. dun pearl jam konserine gitmis, atlamis, ziplamis, cosmus, tasmis, aglamis, zirlamis biriyim; bana yamuk yapana (blogum bile olsa) oteki yanagimi uzatacak kadar stresimi atmis, 'sevdicegim susadim, bana balli soguk cay getirir misin?' diyemeyecek kadar ses tellerimi kopartmis durumdayim.
konser sirasinda bro aranir, ve tahmin edin hangi sarkiyi duyar bro -ezop zir zir zirlarken- hattin oteki ucundan?
bildiniz bildiniz...


aramiyor, sormuyorsam telefondan gelen sesimi cizirti sanacaginizdan. baska bi sebebi yok.